El fastivalo armbando




Med stor glädje pressenterar vi nu ett axplock med emmabodafestivalen FESTIVALARMBAND! barabambambambaaaam! Då vi har sisodär 25 år på nacken har vi sammlat på oss en del band och vi tänkte nu ta och dela med oss lite av denna nostalgi tripp... ;) Vilket är erat favoritarmband? Hur många armband har just DU på din handled? Det  har ju genom åren blivit lite som en sport att ha så många som möjligt! Släng in en kommentar om du tror att du har rekordet. TILLSVIDARE; stay in alive duuudes!

Kommentarer
Postat av: db

Trots att jag tappade ett armband igår (gult och rött, helt oläsligt) har jag 14 armband. Något enstaka kan härröra från något annat än Emmaboda.

2011-11-11 @ 14:20:02
Postat av: mandelskorpa

åå va fint det översta ärrrrhihi kan ni inte ha ett glittrigt i år!!!!

2011-11-12 @ 01:42:51
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 02:13:19
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0