rundgång gräslök fågelsång

Nu på Emmaboda: sjötomt. Jo, det är sant. Under arbetet med den nya campingen fann man en intressant sak. En pöl... en stor pöl. Just nu ser det lite si och så ut men i sommar har vi en egen källa på festivalområdet. Vi funderar på att döpa campingen till något romantiserande poetiskt om vatten... men vi får se var vi landar. Ni hade väldigt många bra förslag åt oss.

Kan också berätta att bloggeditor (jag som skriver... men nu var jag övertydlig va?) och admin var på Bob Hund på mejeriet i Lund och att det var riktigt grymt! Det bådar gott. Fast det var väl ingen som egentligen tvivlade. Men nu vet ni det, att det är kvalitetstestat och godkänt. Det blir perfekt på Emmaboda i sommar, så nu kan vi längta lite till, bra va?


Bob Hund, foto: rockfoto

ps. jag ber om ursäkt för rubriken, sådär får man egentligen inte göra, men jag var så inne på Bob Hund och kom inte på nåt annat som inte lät hur trist som helst.

Kommentarer
Postat av: Ninja

Gutt med plaskpöl om det blir lika stekigt fint väder som förra året!

Var på samma Bob Hund-spelning också, härligt tagg till i sommar!

2009-04-26 @ 14:28:00
Postat av: Emelie

H2O!

eller inte.. kanske moln?

2009-04-27 @ 20:07:59
URL: http://candycigarette.blogg.se/
Postat av: finkedink

så härligt att det står "bob hnud" i bakgrunden. älskart

2009-06-01 @ 00:17:25
Postat av: Marie

Att ni bokade bob hund har verkligen gjort min sommar!



2009-06-16 @ 23:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0