midsommarfestival

Jag blev beordrad att skriva om midsommarfestivalen, och självklart ska jag göra det! 19-20 juni händer bra grejer även för er som tröttnat på Öland. Tanken är att skapa ett midsommarfirande som faktiskt är trevligt, svensk sommar på riktigt och som vi vill ha det. Nu kör vi för andra året i rad, och har maxat hela festen med sill och potatis, tårta, dans runt midsommarstången, allsång och bål gånger 2 (jag är fortfarande lite oklar över det sista, men så är det i alla fall!). Självklart blir det bra musik båda dagarna. Typ som lite festival och mycket midsommar, bra va?

Letade hela nätet efter bilder, men hittade inga som kändes vettiga. Så nu tänker jag fråga er igen, om ni har några, från midsommarfestivalen denna gången. Ska uppdatera lite mer om midsommar sen, men sålänge kan ni hänga på hemsidan, som händigt nog finns länkad där uppe i första meningen.


Kommentarer
Postat av: Ninja

Kan nog dirigera dig mot en trevlig fotograf som var där förra året, kan hända att han har kvar bilderna. Vill inte fläka ut hans mail här dock, så kontakta mig.

Hade mest bilder på vännerna sen förra året, kanske inte riktigt vad du är ute efter :p

2009-06-08 @ 08:38:05
Postat av: john

Det fanns ett skitbra galleri på en sida innan. Men den stängdes ner för några månader sedan och tyvärr raderade jag mitt bokmärke :(

2009-06-08 @ 10:10:04
Postat av: aha

en fråga: är lineupen klar för i år? synd att en sånn som kalle j inte finns med från förra året, tack på förhand

2009-06-09 @ 18:38:51
Postat av: bloggeditor

aha: jag kan skvallra om åtminstone ett släpp som kommer ganska snart, håll utkik bara.

2009-06-09 @ 23:09:16
URL: http://emmabodafestivalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0